Re: Jaka plyta?

Autor: MAROCCO (marocco2002_at_wp.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 21:34:03 MET DST

Z TEGO CO WIEM JEŚLI CHCESZ fire wire TO TYLKO NA RAZIE OFERUJE ABIT
(KOSZTUJE OK.780ZŁ)
JEŻELI NIE ZALEŻY CI NA FIRE WIRE KUP COŚ Z: GIGABYTE, DFI, ASUS/ABIT
(JEZELI BEDZIE W GRANICACH ROZSĄDKU)
marocco2002_at_wp.pl

Użytkownik Adrian Bednarek <adrian80_at_polbox.com.no.spam> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:ahhc95$jps$1_at_news2.tpi.pl...
> Witam ponownie!
> Planuje zakup Durona i pozniejsza przesiadke na Athlona.
> Nie bedzie zadnego podkrecania, zadne zaawansowane opcje BIOSu nie sa mi
> potrzebne.
> Cena - w granicach rozsadku.
> Zintegrowany dzwiek (niepotrzebne 5.1.), ucieszylbym sie z Firewire i
USB2.