Re: Intel/AMD plyty i inne... [dlugie]

Autor: Marcin Pawlak (emcom_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 19:00:29 MET DST

(...)> gwoli scicslosci czy chodzi 6tu o te plyte

http://www.apollo.net.pl/?menu=store&grp=9&ID=a2f1ae715be88b5aa288d6b57a7a2a
e6
> pozycja nr 10 ???

Tak, to ta plyta.

> Czy moglbys mi powiedziec czy bede musial zmieniac zasilacz do tej
> plyty????? I czy wspolpracuje ona z Athlonem i Duronem, tak, ze
> kupujac dzis durona bede mogl zrobic upgrade na athlona w przyszlosci?

Jesli teraz masz zasilacz ATX i nie planujesz miec ogromnej ilosci urzadzen
w komputerze, i dodatkowo - nie sprawial Ci problemow - mozesz go smialo
uzywac dalej. Aha - jedyne, co moze sprawic problem - to fakt, iz jest to
plyta dosc dluga i sloty pamieci SDRAM SDR moga uniemozliwic Ci montaz
CDRomu wsunietego do konca do obudowy. Chyba, ze masz obudowe, gdzie
najwyzsza kieszen jest juz nad plyta. Wtedy ... nie zastanawiaj sie dluzej i
smialo kupuj.
Wspolpracuje i z Athlonem, i z Duronem, tyle, ze z Athlonem sporo wydajniej
niz z Duronem. Po prostu chipset jest optymalizowany konstrukcyjnie pod
ilosc cache/zarzadzanie przeplywem danych takie jak w Athlonie.

> pozdr.
> oN

Pozdrawiam rowniez,
Marcin Pawlak