Re: dlaczego nie chodzi!??

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 20:03:48 MET DST

"PedrO" <rambler_at_pop.alpha.net.pl>, wrote in

> Tu bym polemizował....

No to co praktycznie daje Ci f/w i agp x4? Wlacz pograj... wylacz i
pograj... i nie widzisz roznicy :)

> To prawda, w pełni się z Tobą zgadzam. Problem tylko trafić
> na tą dobrą,
> nie przypomina Ci to rosyjskiej ruletki?

Dokladnie.
Wczoraj dzwonil do mnie kolega ze kupil komus ecs K7S5A i XP1600+ i nie
wie czemu calosc nie chce dzialac na FSB133 a na FSB100 dziala bez
problemu :) Zreszta on sam tez ma K7S5A i A1000 i pierwsza plyta miala
jakis problem z portem AGP bo po pewnym czasie wieszaly sie gry gdy byla
karta na AGP. Jakis voodoo na pci dzialal bez problemu. Po wymianie plyty
problem naszczescie ustapil.

> "nie tak dużo" - :-) to fakt :-)

No na tyle malo ze kiedys ladnie o ecs'ach napsialem w FAQ :>>
Bedzie trzeba to w koncu zmienic :P

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!