Re: dlaczego nie chodzi!??

Autor: Mirek Ptak (mirekptak_at_netscape.net.wywal.to)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 19:58:52 MET DST

Czołem!

Też nie mam najlepszego zdania o ECS'ach - na 5 sztuk w mojej
karierze jedna częściowo padła - przestał funkcjonować pierwszy
slot pamięci na K7S5AL a naprawą się ciągnie :(.

Ale jakbym zaczął tak generalizować jak Wy (Ty - nieczytałem wątku
od początku :) ) to płyty MSI powinny być najgorsze na świecie -
na 3 wszystkie były walnięte - dawno temu BX-Master - uwalony Raid
do dzisiaj (usterka ujawniła sie po gwarancji), oraz niedawno
2 sztuki K7T266 Pro2 RU - pierwsza miała zwaloną linie adresową A20 -
nie dało sie zainstalować Win98 (dało się NT - inaczej zarządza
pamięcią) - wymieniona od ręki, a następna w moim kompie poszedł
regulator napięcia (na szczęście nic innego się nie spaliło) -
na naprawę (wymianę w końcu) czekałem ponad miesiąc - w desperacji
kupiłem sobie na przeczekanie 8KHA+ Epoxa. MSI już nie kupuję,
mimo że swoją wsadziłem ponownie (mam sporo na IDE).

Przy produkcji milionów płyt i słabej kontroli jakości pady się
sypią, ale inne znane firmy też mają wpadki - nie generalizował
bym wobec tego :)

Pozdrawiam - Mirek