Re: bolaczka wybory monitora lcd

Autor: Przemek (brak_at_nospam.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 11:17:48 MET DST

Użytkownik Rafał Tomasik <rafal_at_zt.kielce.tpsa.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3D3BC818.C74D43D_at_zt.kielce.tpsa.pl...
> "@#$%^" wrote:
>

> 2.
> na zachodzie, w biurach, firmach itd. daje się zaobserwować masowe
> pozbywanie się monitorów CRT na korzyść LCD
> następuje wymiana tychże monitorów ...
> bo jeśli chodzi o kupno nowych to tu nie mają wątpliwości
> nawet właściciele polskich firm - od razu kupują LCD.

Przeciez Ropian nie kupuje monitora do firmy ale do domu :) W skali firmy
oszczednosci z przejscia na LCD moga byc znaczne (zuzycie energii elektr).
Sam piszesz ze technologia LCD bardzo sie rozwija - to znaczy ze jest
jeszcze niedopracowana.Ja z kupnem LCD poczekalbym jeszcze kilka lat .