Re: bolaczka wybory monitora lcd

Autor: Rafał Tomasik (rafal_at_zt.kielce.tpsa.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 10:53:44 MET DST

"@#$%^" wrote:

> ale jakosc obrazu jest zdecydowanie
> lubisz
>
> tak wlasnie jest, poki co CRT rzadzi.....

jesteś w błędzie

1.
na dzień dzisiejszy wszystkie prace poświecone rozwoju nowych technologii
znajdującej zastosowanie w monitorach, a co zatem idzie inwestowane
w to pieniądze, idą w LCD
w tym momencie żadna firma nie będzie eksperymentować CRT 19"
tylko od razu inwestują kasę w linie produkcyjną LCD
już dzieje się to samo co kiedyś z monitorami CRT 17"
chodzi mi o ten moment, w którym zarzucono prace nad
ulepszaniem jakości monitorów 17" tylko ‘całą parę’ skierowano
na monitory 19"
dlatego jakość monitorów 19" _zawsze_ będzie lepsza od 17"

2.
na zachodzie, w biurach, firmach itd. daje się zaobserwować masowe
pozbywanie się monitorów CRT na korzyść LCD
następuje wymiana tychże monitorów ...
bo jeśli chodzi o kupno nowych to tu nie mają wątpliwości
nawet właściciele polskich firm - od razu kupują LCD.

Ruszała machina, która wg. prognoz spowoduje niezwykły rozwój
LCD, i kompletny zastój rozwoju technologii monitorów CRT
czy ma ktoś super monitor 19" ?
to niech się cieszy, bo nic lepszego miał już nie będzie
prace nad ulepszaniem tego typu monitorów właśnie zostały
zarzucone.

3. teraz parametry ...

ktoś tu wspomniał o smugach ?
to jakaś bzdura, obecne LCD maja czas reakcji < 25 ms a to spokojnie
wystarcza do grania, czy oglądania filmów.

Martwe pixele ?
to raczej domena monitorów miernych firm
w EIZO cos takiego w ogóle nie występuje, a nawet jeśli wystąpi
to może być powodem do reklamowania produktu.

Na koniec pozwolę sobie zacytować cos http://www.monitor.pl/

"Jeżeli zamierzacie kupić coś takiego jak w tabelce poniżej, czyli dobrą
profesjonalną
szklaną 19-calówkę, to należycie do wymierającej grupy klientów.
Dlaczego ?
Dlatego, że nadeszła era LCD ..."