Re: bolaczka wybory monitora lcd

Autor: Rafał Tomasik (rafal_at_zt.kielce.tpsa.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 11:25:54 MET DST

Przemek wrote:

> Użytkownik Rafał Tomasik <rafal_at_zt.kielce.tpsa.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3D3BC818.C74D43D_at_zt.kielce.tpsa.pl...

> Przeciez Ropian nie kupuje monitora do firmy ale do domu :)

tak,
ale to właściciele firm ustalają i nie jako dyktują prawa rynku
oni kupują LCD, wiec to będzie sie rozwijać
CRT więc juz nie raczej rządzi - to chciałem tylko udowodnić

> W skali firmy
> oszczednosci z przejscia na LCD moga byc znaczne (zuzycie energii elektr).
> Sam piszesz ze technologia LCD bardzo sie rozwija - to znaczy ze jest
> jeszcze niedopracowana.

tak,
ale jest juz bardzo, bardzo blisko ...

> Ja z kupnem LCD poczekalbym jeszcze kilka lat .

myślę, że poł roku ...
bo na razie na dobry LCD 15" trzeba rzucic ponad 3000 zł

Rafał