podkręcanie Athlona

Autor: Marcin T. (m_tomczak_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 11:08:06 MET DST

Witam!

Mam Athlona XP+ 1800. Obecnie przestawiłem FSB na 140 Mhz i procesor nie
nagrzewa się bardziej niż przy 133.
Mam pytanie - jak najlepiej podkręcić Athlona 1800 - aby było to dla niego
całkowicie bezpieczne i system pracował stabilnie. Moze lepiej zostawić
133,3 FSB i kręcić mnożnik??? Co o tym sądzicie

I jeszcze jesno pytanie:

Podczas najwiekszych upałów przy duzym obciązeniu procesora, SpeedFan
pokazywał temperaturę max. ok55C -nie wiem czy plyty czy procesora

Natomiast w Biosie podawane sa 3 temperatury: 2 wynosily ok.55 i trzecia -
jakos tak dziwnie nazwana - az 72 C !!!!!!!
Podejrzewam, ze chodzi tu o temperature procesora - czy moze byc to jednak
wynik prawdziwy. Mam bardzo dobry wentylator Spire przeznaczony do
procesorow >2000 - posmarowalem pasta itd. O co tutaj chodzi?????

Moja plyta to Soltek DRV5

Dziekuje za odpowiedzi

Pozdrawiam

Marcin