image partycji ntfs ?

Autor: kraviec (kraviec_at_wp.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 11:09:39 MET DST

czym zrobic image partycji ntfs, zeby zgrac pozniej ten image na drugi
wiekszy dysk i zeby wszystko dzialalo jak dawniej. probowalem ghosta 5,1
chyba i niby robi kopie, ale od razu mowi ze bedzie to partycji
niebootowalna, a takie rozwiazanie mnie nie interesuje, instalacja
wszystkiego od nowa odpada, gdyz nie mam instalacji programow
specjalistycznych do obslugi baku tkanki oka, prosze o szybka pomoc, dysk
musze uruchomic dzisiaj.

pozdr.kraviec