Re: Jaki skaner 1200x2400 ?

Autor: www.Meteoryt.net (KevlarCD_at_Topnet.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 19:52:05 MET DST

> ... Ale jest podstawą tej jakości. Nawet najlepszy 600x1200 nie poradzi
> sobie ze slajdami.
> Potwierdzam dobrą klasę skanerów Epson. Sam używam ich modelu, co
> prawda nieco wcześniejszego - 1240U Photo. Dzisiaj bym się zdecydował
> na Epson Perfection 1650 Photo USB za około 1100 zł, ma rozdzielczość
> 1600 x 3200! Miałem sporo slajdów małoobrazkowych do wczytania,
> te 1200 x 2400 to jest trochę na styk. Jeśli "wyskrobiesz" te dodatkowe
> 300 zł, nie będziesz za jakiś czas żałował. No chyba że nie przewidujesz
> w żadnym wypadku zabawy z negatywami i slajdami.
> [...]

Zobacze co to jest :)
Przystawke potrzebuje tylko do tego aby zgrac stare zdjecia z Jugosławi i
mnie jak bylem malutki :))))
Dzieki temu bedzie mozna wywalic przezrocza ktorych nikt nie oglada bo nie
ma jak i wogole.
Jesli chodzi o to to bralem pod uwage takze Mikroteka tego nowego 2400x4800
ale nie wiem
czy warto, chociaz cena jest w przedziale lepszego skanera 1200x2400

Zato sam skaner uzywac bede wzasadzie do skanowania kamieni :))
Zajmuje sie meteorytami i bede skanował rozne plytki , male kawalki oraz
wieksze kamujce zamiast robic zdjecia cyfrowka. Wychodzi to 100 razy lepiej.
Juz sie bawilem u znajomego wiec wiem.

--
---------[ MARCIN CIMAŁA ]------[ IMCA#3667 ]---------
http://www.meteoryt.net   ---->   Meteorite Information Center