Re: Jaki skaner 1200x2400 ?

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 00:37:17 MET DST

"www.Meteoryt.net" <KevlarCD_at_Topnet.pl> wystukał
(news:ah6v7g$ovs$1_at_news.tpi.pl):

> Zato sam skaner uzywac bede wzasadzie do skanowania kamieni :))
> Zajmuje sie meteorytami i bede skanował rozne plytki , male
> kawalki oraz wieksze kamujce zamiast robic zdjecia cyfrowka.
> Wychodzi to 100 razy lepiej. Juz sie bawilem u znajomego wiec
> wiem.
To uwazaj na skanery CIS - obrazuja tylko plaskie rzeczy. Do
przestrzennych potrzebna jest lampa z zimna katoda - np. Plustek chwali
sie, ze skanuje misie i jablka (reklamowki), aczkolwiek mam model UT24
i jakosc jest raczej przecietna - jezeli nie znajdziesz juz AGFy to
moze rzeczywiscie EPSON lub HP.
Pozdrawiam
Egghead