Re: Jaki skaner 1200x2400 ?

Autor: Slawek [am-pm] (sl_d_at_poczta_KROPKA_onet.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 20:00:02 MET DST

Użytkownik "www.Meteoryt.net" <KevlarCD_at_Topnet.pl> napisał:

> Zato sam skaner uzywac bede wzasadzie do skanowania kamieni :))
> Zajmuje sie meteorytami i bede skanował rozne plytki , male kawalki oraz
> wieksze kamujce zamiast robic zdjecia cyfrowka. Wychodzi to 100 razy lepiej.
> Juz sie bawilem u znajomego wiec wiem.

Uwaga na szybko - istotna jest technologia skanera. Nie chcę nikogo wpuścić
w maliny, ale wydaje mi się, że jedno rozwiązanie (CCD) kompletnie nie nadaje
się do skanowania brył, drugie robi to doskonale (CIS).
Poszukaj niezależnych źródeł na ten temat, sprawdź model kolegi. Zdaje się,
że akurat technologia w Epsonach (i wielu innych, doskonałych skądinąd
skanerach) nie poradzi sobie z obiektami 3D.

--
Sławek [am-pm]