Re: Jeszcze raz MINT ATI 8500LE (HIS) ...

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 14:27:43 MET DST

> Po około miesiącu zdecydowałem się jeszcze raz zaryzykować

Twardziel....

  i ponownie kupić
> kartę MINTA[....]

Tu, przyznam, zacząłem się bać :)
nawet bardzo.

[....]U mnie zadziałało bez problemu :-)

No...strach trochę odpuścił

[...]

> Nadszedł czas na przetestowanie w grach.

[...] a tu znowu Zbyszek podkręca atmosferę...

Na nowej karcie nie było żadnych
problemów zarówno jeśli chodzi o samą stabilność pracy jak i samą stabilność
obrazu. Wszystko działało pięknie.

[...]
Alleluja. To chyba jedyne co mi przychodzi do głowy.
Zbysio ma na czym pograć, grupa też odetchnie. Ufff, że tak powiem.

> PS. Wielkie podziekowania dla Krisa za wsparcie moralne [....]

Jeszcze tylko podziękowania, dedykacje, pozdrowienia, autografy...i już.
Już ? Uaa...Błyskawiczny zakup, można by rzec :-)

Oki, koniec wyzłosliwiania się. Niech Ci dobrze służy ten MINT.
A cooler zmień - po co ma ryczeć ?

pozdro
ogólnie uspokojony (i lekko rozbawiony) Jancio