Re: Jeszcze raz MINT ATI 8500LE (HIS) ...

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 14:35:10 MET DST

> Oki, koniec wyzłosliwiania się. Niech Ci dobrze służy ten MINT.
> A cooler zmień - po co ma ryczeć ?

Prosze sie nie nabijać :-)

ten Mint poprzedni sprawił mi wiele problemów i straciłem sporo nerwów aby
odzyskać kase i spokój :-)

Teraz się lekko zdziwiłem bo wszystkie wytknięte przezemnie wady (zły opis
na stronie i jeszcze kilka) znikły :-)

Jakiś cud ? :-)

Ale teraz jestem zadowolony tym bardziej że dostalem jeszcze tę kartę w
świetnej cenie - 550zł :-)

Dziś przyjdzie czas na wyciszania i podkręcanie ...

A na poniedziałek postaram się wykonac test HIS ATI Radeon 8500LE vs MSI
Geforce3 Ti200 128MB ... :-)

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///