Re: Celeron P4

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 14:32:45 MET DST

> stoję wiec przed dylematem - co dalej ?

wlasnie !

> chyba płyta pod P4 i coś taniego, czyli Celeron 1,7
> pytanie :

celeron to slaby zawodnik za podobna kase masz do 2x szybszy athlon 1700+
jesli chesz mocy wiecej.

> co z pamięciami PC133 które obecnie posiadam ?

pod p4 sdram to porazka pod AMD sie jeszcze nadadza i wcale go tak nie
zhamuja jak w przypadku p4.

> czy to w jakiś sposób przyda się do przyszłej płyty P4 ?

sdram nie !

> - słyszałem, że niektóre płyty po uprzednim zajuperowaniu
> są w stanie obsłużyć stare pamięci, czy to prawda ?

tak ale tylko widzialem taka pod AMD - wkladasz SDRAM, kupisz pozniej DDR to
wstawiasz DDR, pod p4 nie wiem czy sa takie plyty a nawet jesli to jeszcze
bardziej oslabisz celka :)

> i kolejne pytanie ?
> jaką płytę kupić ?
> - oczywiście cos z Abita :-)

bd7 II moze byc - DDR. ale nie kupowalbym, styknie jakis solotek ... i moze
ci kasy na 1.6a zostanie.

warto dozbierac do 1.6A p4 lub czekac na celerona 1.9 - o.13u