Re: Spontaniczne Shutdowny.

Autor: Tomasz Jurgielewicz (biuro_at_a3.pl.nospam)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 15:43:45 MET DST

> Oszczednosc to by byla jakby montowali U6 lub podobne.
No niekoniecznie. Jesli jakis broker podsunie "super okazje" na "super"
barracudy w "super cenie" na zasadzie pozbywania sie resztek magazynowych?

> A co powiesz na instalowanie w starszych wersjach Deskpro dyskow WD
> 6.4GB? :-)
Slowem skandal.

> Do pracy biurwowej zupelnie starcza.
A jak z awaryjnoscia? Nie mialem okazji na tyle sie do nich zlamac zeby
wprowadzic do oferty. Jakos odstreczaly mnie te podejzanie niskie ceny.

Tomasz