ATI i telewizor

Autor: Wojtek Borzestowski (W_Borzestowski_at_no_spam.megapolis.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 15:51:41 MET DST

Witam,
Proszę poradźcie w następującym temacie:
Mam sobie ATI Radeona 64 MB z wyjściem TV. Mam też telewizor w drugim
pokoju. Odległość komputera od telewizora to przy przeciągnięciu kabelka
około 15 metrów. Telewizor ma z tyłu dwa EURO. Czy jakbym sobie zrobił
kabelek z jednej strony do ATI z drugiej do telewizora to filmy puszczane
na komputerze będzie można w dobrej jakości obejrzeć w telewizorze mając na
uwadze 15 metrów drogi jaką sygnał musi przejść od kompa do telewizora ?

--
pozdrawiam,
Wojtek Borzestowski