Re: Spontaniczne Shutdowny.

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 14:24:12 MET DST

On Tue, 16 Jul 2002 12:39:33 +0200, "Tomasz Jurgielewicz"
<biuro_at_a3.pl.nospam> wrote:

>Licho wie, nie bede wyrokowal dlaczego.
Ja tez juz przestalem sie zastanawiac. :-) Zeby bylo smieszniej zmiana
Office na SR1 tez nic nie dala - pozostalo tylko czekac kidy te kompy
sie zamrtyzuja lub nie beda ws stanie podolac nowemu winowsowi (w
planach jest XP :-)

>Polski dystrybutor pewnie znow zastosowal "oszczednosci". :-)
Oszczednosc to by byla jakby montowali U6 lub podobne.
A co powiesz na instalowanie w starszych wersjach Deskpro dyskow WD
6.4GB? :-) Padlina jakich malo. z ok 10szt ostal sie jeszcze jeden -
wszystkie odeszly przed uplywem gwarancji. Nie jest to tylko problem
polskiego przedstawicielstwa. Te same dyski hurtowo padaly w filiach
firmy w Bruxelli czy Moskwie :-)

>No zobacz, a Evo to najposledniejszy z Compaqow... EN to klasa wyzej. Moj
Do pracy biurwowej zupelnie starcza.

>ostatni EN byl nieslyszalny z odleglosci niecalego metra. Zero wyjacych
>wiartakow, na cpu radiator jak w macach, hdd fujitsu.
Te z PII rzeczywiscie mialy sam radiator w ladnym tunelu powietrznym,
natomist PIII juz niestety wiatraczki mial. (chyba, ze pisze o innym
modelu - musialbym spojrzec na obudowe co aktualnie jest niemozliwe.)

Pozdrawiam
GLide

--
Glide