Re: Spontaniczne Shutdowny.

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 22:13:22 MET DST

On Tue, 16 Jul 2002 15:43:45 +0200, "Tomasz Jurgielewicz"
<biuro_at_a3.pl.nospam> wrote:

>No niekoniecznie. Jesli jakis broker podsunie "super okazje" na "super"
>barracudy w "super cenie" na zasadzie pozbywania sie resztek magazynowych?
Nie pomyslalem......

>Slowem skandal.
He He. Dla mnie ten dysk to porazka podobna do IBM DTLA :-)
Poza tym trafily sie rowniez kompy z Maxtorami i Baskami III

>A jak z awaryjnoscia? Nie mialem okazji na tyle sie do nich zlamac zeby
>wprowadzic do oferty. Jakos odstreczaly mnie te podejzanie niskie ceny.
Na razie spoko. Teoretycznie najslabszym ogniwem moze byc twardziel.
We wszystkich znalazlem Baski IV czyli nienajgorzej. (i cichutko).
Procek ma cichy wentyl i jak zwykle zamontowany w przeciagu co przy
northwoodzie daje dosc niska temp pracy przy 1.6GHz.
Od zakupu pierwszych 2 sztuk minelo AFAIR 5 miesiecy i na razie zero
problemow. (kompy chodza 24/24).
Porownujac je do Deskpro EN PIII 900 (z takim samym dyskiem i
pamiecia) nie odczuwa sie duzej roznicy predkosci (w sumie nie ma sie
co dziwic to tylko Office) - byc moze w bardziej wymagajacych
zastosowaniach Evo troche by odskoczyl.

Pozdrawiam
GLide

PS. Najfajniejsza jest w nim karta grafiki. Niska jak typowa sieciowka
:-) (Poza tym, ze to TNT M64 ;-)