Re: AOC, czy miro?

Autor: QbaSOFT (qbasoft_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 15:13:58 MET DST

> AOC i dobra opinia!?...

Miałem oczywiście na myśli dobrą opinię w tym przedziale cenowym (coś, co w
CHIPie nazywają - rozbrajająco subiektywnie - stosunkiem możliwości/cena)

> Wiekszosc wspolczesnych monitorow oferuje parametry typu rozdzielczosc i
> czestotliwosci odchylania powyzej ergonomicznych.

Czysty marketing...

> Pozostaje jeszcze jakosc
> samego obrazu

I tu niestety (moim zdaniem) dopiero codzienne użytkowanie jest najlepszym
testem. Część niedostatków można zauważyć nawet po pobieżnym przyjrzeniu się
obrazom kontrolnym, ale przeciętny użytkownik może łatwo przeoczyć pewne
niedociągnięcia...

> Za zaoszczedzone pieniadze po tym okresie kupisz sobie
> dobre okulary.

Coś o tym wiem, bo okulary już mam... Mógłbym co najwyżej kupić grubsze
szkła... :[

> KONIECZNOŚCIĄ jest dokładne
> sprawdzenie monitora przed zakupem, a jeśli sprzedawca jest
> w tej kwestji oporny to trzeba iść do innego sklepu.

Nawet przez głowę mi nie przyszło kupować kota w worku. I w zasadzie nie
trafiłem jeszcze (i bardzo dobrze) na sklep, który odmówiłby uruchomieniu na
miejscu wypatrzonego modelu.