Soltek i PC-Cillin 2002

Autor: Bartek (bartekglowacki_at_poczta.fm)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 15:08:23 MET DST

Witam
Jak pewnie wiedzą wszyscy (nic nowego nie odkryłem) wraz z płytami głównymi
Soltek dostarczane jest oprogramowanie. Jest tam m.in. PC-Cillini właśnie
tego programu dotyczą moje pytania.
1. Jak wygląda sprawa licencji i rejestracja czy trzeba się rejestrować?
2. Czy przysługuje jakaś aktualizacja, i hjeśli tak to czy trzeba za to coś
płacić czy nie i jaki okres można z tego korzystać?
3. Przy połączeniu z internetem wyskakuje mi jakieś okienko związane z tym
programem i pisze tam POP3 oś tam coś tam - o co chodzi i co to oznacza
Pozdrawiam
Bartek