Re: niestabilny asus P4B266

Autor: Arek>>> (arekzieminski_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 15:23:22 MET DST

> Nie zauważyłem jakiejś szczególnej niestabilności w trybach 3d . I nie
> zdarzył mi się niebieski ekran - jakieś pocieszenie. Po każdym resecie
> system znajduje błędy na dysku - ale to normalne.

W takim razie dokladnie przetestuj dysk , oraz jeszcze raz pamieci .
Dalej obstawiam ze to plyta , chociaz ciezko cos wywnioskowac .
Jezeli jestes zdany na serwis i te plomby to niestety, ale oni i tak beda
gadac swoje . Jezeli mowisze ze po obciazeniu dysku sie sypie , to wydaje mi
sie ze cos miedzy chipsetem , pamiecia i procem sie kaszani, i jezeli nie
mozesz otworzyc kompa to niestety ale nie sprawdzisz . Aha czesto firmy
skladajace kompa , po sciagnieciu plomb , zostawiaja gwarancje, ale tylko
taka jak daje producent .

Arek