Re: przerwanie

Autor: a_walerczak (a_walerczak_at_tlen.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 13:34:43 MET DST

> To gorzej :(((
> Sam mam Toshibe Satelite 1900, LAN i modem jest na 11 IRQ - żadnych
> problemów. To już mój 5-ty klaptop, dwa poprzednie też mialy LAN i modem -
> chodzily ladnie. Poza diagnostyką modemu niewiele Ci mogę poradzić :((
> A LAN jak chodzi ?
>
> pozdro...
> sprocket

wszystko chodzi ok.
lan jest ok.
u mnie jest na 10 IRQ.
co moge jeszcze zrobic. Odinstalowalem go i zainstalowalem ponownie. niby
wszystko jest ok, ale nic nie chce zasysac.
Cos moze byc jeszcze w ustawieniach??
a moze ustawienia polaczenia internetowego?? - nie ma tam nic takiego??

kurde ale mnie to wkurza, przyjdzie taki palant z laptopem i mysli ze
wszystko mu sie zaraz zrobi.
Kolega mu cos tam poprawial w ustawieniach, a teraz nie wiadomo co tam
zmienic.

dzieki