Re: ECS i ECS.

Autor: Dylon (dylon_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 11:14:09 MET DST

W poscie <3d3276e1$1_at_news.vogel.pl>, georges napisales...
> Witam
> Chcialbym zapytac (wiem ze o plytach ecs byla tu mowa juz nie raz ale...),co
> wybrac.Wiec do rzeczy.
>
> ECS P6S5AT z CELERONEM 1100 MHZ
> czy
> ECS K7S5A z DURONEM 850 lub 950 MHZ
>
> w obydwu zestawach bedze ram ddr 128 mhz
> i grafe gf2mx200
>
> Chcialbym zaznaczyc ze nie specjalnie zalezy mi na super wydajnosci :)
> wiadomo w koncu to ECS.Ale z ktora konfiguracja jest mniej klopotow i ktora
> jest stabilniejsza.
> [...]
Od 2 tygodni mam K7S5AL (z Lan-em) + duron700 i smiga bez problemow.
Oczywiscie nie jest to zaden "demon" szybkosci ale jest tania :)
Kup plyte z najnowszym biosem i powinno wszystko byc ok.

Pozdrawiam

Maciej Dylski
dylon_at_wp.pl   GG:2200145