Re: plyta glowna - prsba do grupowiczow

Autor: Lech Zaciura (lesz_at_idn.org.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 10:51:23 MET DST

Użytkownik GLide wrote:

> Nie wiem co na Allegro ostatnio sie dzieje, ale jakbys znalazl
> uzywanego Abita BH6 v1.1 lub 1.2 to warto nad nim pomyslec.
> Co tu sie rozpisywac - kultowa plyta i tyle ;-)
> Wrzucisz na nia wszystkie Intele Coopermine.

Dzięki serdeczne! Mam pytanie dodatkowe. Czy rzeczywiście duże jest ryzyko
konfliktów sprzętowych? Mam mieszankę: modem ISO, grafika jakaś stara AGP,
CD-ROM i nagrywarka, 2 twarde dyski...
Potrzebna byłaby większa odnowa, ale małe pole manewru (money money....),
trzeba wymienić uszkodzoną płytę dla Celerona 400.

Pozdrawiam
Lech

--
Lech Zaciura
Zagraj w to jeszcze raz - w gry stare jak swiat