ECS i ECS.

Autor: georges (georges_at_konta.plo.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 09:18:00 MET DST

Witam
Chcialbym zapytac (wiem ze o plytach ecs byla tu mowa juz nie raz ale...),co
wybrac.Wiec do rzeczy.

ECS P6S5AT z CELERONEM 1100 MHZ
czy
ECS K7S5A z DURONEM 850 lub 950 MHZ

w obydwu zestawach bedze ram ddr 128 mhz
i grafe gf2mx200

Chcialbym zaznaczyc ze nie specjalnie zalezy mi na super wydajnosci :)
wiadomo w koncu to ECS.Ale z ktora konfiguracja jest mniej klopotow i ktora
jest stabilniejsza.
Wiem ze jest wielu zwolennikow intela ale tez zwolennikow amd nie
brakuje.Dlatgo prosilbym aby w porownaniu brac nie tylko procki (czyli takie
posty jak np amd sie grzeja ale maja wieksza wydajnosc albo celki to w koncu
produkt
intela ,a takze to ze ten celek to 1100 a amd bedzie 950, mnie nie
interesuja.......to tylko przyklad !!!) ale cale zestawy
czyli mainboard + cpu + ram + grafa = ??? no wlasnie jak to wyglada w
praktyce.

Pozdrawiam