Re: SB Live5.1

Autor: Piotreczek (piotreczekNOSPAM_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 10:17:12 MET DST

Użytkownik "PedrO" <rambler_at_pop.alpha.net.pl> napisał w wiadomości

> Ze strony creativa, of course, ale nie wiem czy to pomioże.
> Czy przy starcie pod ramką masz
> coś w stylu "multimedia audio device" ? jak nie, to przełóż
> kartę do innego slutu i mocno dociśnij.
> Jak tam będzie widoczna to wtedy możesz się rozglądnąć za
> sterami.

Karta rzecz jasna jest wykrywana, WinME chce sterowniki, przegląda płytkę z
driverami i nic. Ja sam próbuję wskazać i też nic.
Na stronach Creative sterowniki do SB Live 5.1 są do modelu SB0060 (chyba
wersja box), a mój jest SB0100 (oem). Do oem nie ma w ogóle. Te do wersji
box Instalować się nie chcą (bo inny model).

I kiszka :-(

Piotr.