Re: SB Live5.1

Autor: PedrO (rambler_at_red.alpha.net.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 10:33:45 MET DST

> Karta rzecz jasna jest wykrywana, WinME chce sterowniki,
przegląda płytkę z
> driverami i nic. Ja sam próbuję wskazać i też nic.
> Na stronach Creative sterowniki do SB Live 5.1 są do
modelu SB0060 (chyba
> wersja box), a mój jest SB0100 (oem). Do oem nie ma w
ogóle. Te do wersji
> box Instalować się nie chcą (bo inny model).

Sterów do creativa nie instaluje się w ten sposób.
musisz wywalić wszystkie "nieznane" z men. urządzeń
a następnie nie resetować kompa (jak on chce)
tylko uruchomić exeka z płyty ze sterami.
Instalują się wtedy drivery i play center.
jak nie da rady (a raczej musi) to spróbuj do Player 5.1
english-me-driver.

Robs.