Re: SB Live5.1

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 12:40:53 MET DST

Piotreczek wrote:
> Karta rzecz jasna jest wykrywana, WinME chce sterowniki, przegląda płytkę z
> driverami i nic. Ja sam próbuję wskazać i też nic.
> Na stronach Creative sterowniki do SB Live 5.1 są do modelu SB0060 (chyba
> wersja box), a mój jest SB0100 (oem). Do oem nie ma w ogóle. Te do wersji
> box Instalować się nie chcą (bo inny model).

Ja tez mam Live! 5.1 oem i nie mam zadnych problemow. Stery z dolaczonej
plytki smigaja az milo (instalowalem przez programik creativa z CD, bo
win98 nie wykrywal mi poprawnie tej karty). Jaki ma numer karta ci nie
powiem, ale nie jest to wersja pudelkowa (wiec pewnie oem). Sprobuj ja
docisnac albo rpzelozyc do innego slotu jak juz sugerowali inni.

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/