Re: K7VMA ??

Autor: PedrO (rambler_at_red.alpha.net.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 10:14:39 MET DST

Użytkownik "sebek" <brzozy2_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam !!!
>
> Mam taki problem z kompem:
>
> ECS K7VMA zint. Savage

:-)))

> 128 MB Ram
> 20GB U5
> Duron 950
> Pentagram Hex
>
> otóż po instalacji przykładowo Windowsa XP wszystko sobie
pięknie chula ale
> do czasu po ok tygodniu nagle Windows nie chce się
uruchamiać komp się
> resetuje :( po ponownej instalacji Windowsa wszystko jest
OK a po jakimś
> czasie nie wiadomo czemu znów się nie chce uruchamiać :\
>
> pliss help

Nie czytasz grupy!
Mógłbym odpowiedzieć standardowo: "za późno na help - trzeba
było pomyśleć prezed zakupem płyty gł."
ale aby nikt mi nie zarzucał ustawicznego tępienia ECSów to:
1) czy sprawdziłeś pamięci?
2) temperatura procka jest OKI?
3) spróbuj z nowszym biosem.
4) stery VIA4in1 wgrałeś (najnowsze)?