Re: ECS i ECS.

Autor: Blesso (blesso_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 18:13:38 MET DST

a ja CI polecam ECS P6IPAT( na I815) _ dobra plyta i bezproblemowa

ale ECS na intelu + np Celek Tualatin 1GHZ (spokojnie podkrecony na 133MHZ
_choc niekoniecznie )
jesli nie chcesz osiagow to bedzie to
ten ECS kosztuje 270 zl
+ np Tualatin 1,1GHz za 260 zl (przed "skokiem " $)

ECS K7VZA (nowej ) juz raczej nie dostaniesz
za 200 zl jest Shutle na KT133A

ECS P6S5AT to nie TO (na SiSie ) nie polecam _DDR nic tu nie daja
no albo jesli juz nie ECS to DFI na KT266A za 320 zl lub na KT333 za 360
zl(+Duron)

Niestety wiekszosc grupowiczow ma alergie na ECSa_ mimo ze wcale nie robia
oni zlych plyt(tylko tanie i dzieki temu popularne ) a ludziska kupuja co
najtansze .A ze dla wiekszosci jest to pierwszy kontakt z zaawansowana
technika wiec potem sla maile w stylu "dlaczego dzwiek na ECS nie jest taki
jak na SB Live albo czemu na ECS +Duron mam mniejsze osiagi w benchmarkach
niz kolega z Abitem i Athlonem XP _czy to wina plyty ?"

Blesso