Re: amd athlon czy intel?

Autor: Yablon (NO__SPAM__yablon_at_wasko.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 09:32:39 MET DST

Użytkownik "Krzysztof" <zajkomi_at_yahoo.com> napisał w wiadomości
> Intela jak przegrzejesz, to ostudzisz i jedziesz dalej.
> AMD jak przegrzejesz, to go wyrzucisz.
> Fakt, ze AMD przegrzewa sie i nie ma zabezpieczenia swiadczy, ze jest
> niedopracowany, a klient i jego sprzet jest olewany przez producenta AMD.
> Jest to efekt wyscigu miedzy AMD i Intel. AMD leci na wydajnosc i olewa
> klienta, ktoremu stopila sie mobo. Najwyzej kupi sobie druga mobo. Co z
> punktu widzenia nadprodukcji jest baaaardzo kozystne.

Uwazam ze jest to mala wada prockow AMD (w porownaniu do Intela) ale bez
przesady! Ile razy zdarzylo Ci sie ze z procesora spadl cooler (bez Twojej
pomocy/wiedzy)? Zwlaszcza w porownaniu do cen Intela i malego ryzyka takiego
uszkodzenia. Ale o tym juz bylo setki razy na tej liscie! Wiec nie ma sensu
jeszcze raz rozpatrywac za i przeciw. Jak ktos sie dowiedziec na ten temat
wiecej, niech przejrzy archiwum.

    Co do polityki i dbania o klienta to co, jak co ale Intel nie jest tutaj
wzorem, a AMD w porownaniu z nim wypada niemal jak aniolek ;) Przeciez Intel
ze swoja polityka narzucania swoich standardow i ciaglymi zmianami podstawek
pod proca nawet mnie "stosunkowo starego Intelowca" zniechecil. (pewnie nie
dla kazdego "starego", ale mialem juz ponad 6 prockow Intela poczawszy od
486 40MHz i wszystkie Intele)

Do: Tormentora
Mowilem ze baardzo zle zadajesz pytanie. Odp na pytanie "amd athlon czy
intel?" znajdziesz w archiwum, jest to chyba najbardziej zaciekly i
nierozstrzygniety spor. Nie badz trolem i przd zadaniem pytania poszukaj
odpowiedzi w archiwum albo przeczytaj FAQ i nie zaszkodzi tez przeczytanie:
http://rtfm.bsdzine.org/rtfm/

Pozdrawiam Yablon