Re: 512 MB RAM w Windows 98 SE ?

Autor: Dylon (dylon_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 03:00:04 MET DST

W poscie <agsse5$72s$1_at_news2.tpi.pl>, Daniel napisales...
> Czy to prawda, ze Windows 98 ma problemy z obsluga 512 MB RAM ?
>
> Mam plyte Abit KT7 i dokupilem 512 MB SDRAM PC133 (7 ns). No i mam straszne
> niestabilnosci systemu.
> Jak ustawie pamiec jako PC133, to Winda w zasadzie nie dziala - albo wogole
> nie wstaje, albo zamiera po zaladowaniu.
> Natomiast na magistrali 100Mhz, system dziala stabilnie... zrobil 10 obiegow
> w 3D Marku... bez zadnego zwisu !
>
> Wczesniej mialem 128 MB. Na 128 + 512 rowniez system zdycha. Jak zwolnilem w
> BIOSie magistrale ze 133 na 100
> [...]
Niektore pamieci przy 133MHz musza miec ustawione wieksze czasy CAS
Latency - w biosie powinenes miec opje wiec ustaw wieksze np.
w biosie awarda sa to oznaczenia 2T,3T,4T wiec ustaw na poczatek 4T i
testuj.

Pozdrawiam

Maciej Dylski
dylon_at_wp.pl   GG:2200145