Partycje

Autor: to_tylko_ja (adres_at_antyspamowy.pl)
Data: Sat 13 Jul 2002 - 20:37:36 MET DST

Witam!
   Mam pewien problem z dyskiem twardym, otorz utworzone sa dwie
partycje podstawowa i rozszerzona. Podstawowa ma 24 Mb, rozszerzona 4,3
Gb. Problem polega na tym, ze program Fdisk nie chce utworzyc dyskow
logicznych na rozszerzonej partycji i wypisuje komunikat "cale wolne
miejsce zostalo przypisane dla dyskow logicznych". Oczywiscie nic
takiego nie ma miejsca, dyski nie zostaly jeszcze utworzone. Nie moge
takze usunac rozszerzonej partycji, gdyz pojawia sie komunikat o
istnieniu tychze dyskow. Czy ktos ma jakis pomysl na obejscie tego..?
 Dodam jeszcze ze nie moge sformatowac dysku na niskim poziomie
poniewaz w trakcie wystepuje blad integer division..
   Z gory dziekuje za pomoc!