Re: CD-RW Samsung SW-232BRA

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sat 13 Jul 2002 - 18:03:02 MET DST

Użytkownik "Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> napisał w wiadomości

> Sprzet warty swojej ceny jednym slowem :)

Czyż nie o to własnie chodzi?
Po jasną cholerę mi 3x droższy sprzęt robiący TO SAMO?

> Otoz to, potega _elektroniczna_. Za to mechanicznie ich produkty sa
> fatalne, niezaleznie od tego, czy to CD-ROM, nagrywarka, magnetofon,
> walkman, telefon, czy cokolwiek innego. Kompletne nieporozumienie
> (i mowie tutaj na podstawie wlasnych glownie doswiadczen).

Jak duże są Twoje doświadczenia? Bo ja nie mam do Samsunga żadnych
zastrzeżeń. Używałem w życiu monitora SVGA, mikrofalówki, video tej
firmy i żadne z tych urządzeń nie sprawiało mi żadnych problemów.

> Powiem tak:
> jesli sprzet ma trzy lata gwarancji, to sobie mozesz go kupic.
> W przeciwnym wypadku bym odradzal.

Trzy lata? Chłopie! Za trzy lata to ja pewnie będę miał nowy komputer
a w nim nagrywarkę DVD albo bóg wie jeszcze co tam będzie nowego...
Amortyzacja 36 dolców na rok to wychodzi mi 3 dolce miesięcznie. Toż on
więcej prądu zużyje siedząc w kompie i nic nie robiąc w tym czasie :-)

> No, moze sie zdarzyc, ze Samsung wyprodukuje naped zdatny do
> uzytku, ale IMHO mala szansa, by to byl akurat
> ten model (do tej pory im sie jeszcze nie udalo) :)

Bajki waćpan pleciesz. Spekulacje niczym niepoparte.

Jeszcze raz zapytam - czy jest tu ktos, KTO MA TEN NAPED SAMSUNGA?
Albo choc poprzedni model, 24x? Prosze o opinie UZYTKOWNIKOW lub
chociaz wskazanie wiarygodnych testow jakosci z tym modelem!