Re: Jak zmusic plyte do pracy z ATI (agp x4)

Autor: reversek_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 12 Jul 2002 - 04:43:15 MET DST

> Witam
>
> Mam identyczną płytę i ma na pewno AGP x2, aktualnie mam drivery AliAGP w
> wersji 1.90 i bezproblemu działała mi kiedyś GForce 2 Ti 64MB, chociaż się
> dławiła i pozostałem przy swoim Banshee'ku, zacznij od zmiany sterowników
> AGP a następnie zapodaj sterowniki od grafy...musi ruszyć.
> Płyta choć wolna to nie sprawiała mi nigdy żadnych problemów, co włożyłem to
> działało bez zarzutu..:-))
>
> Pozdro
> Rafson

a co masz ustawione w biosie ?
i czy masz oryginalny bios czy upgrade (napisz date)
poza tym mam aliagp 1.9 ale - wola ze potrzebuje win 2000!
a na sieci za cholere nie moge znalezc - google czy excite pokazuja tylko kilka
sron rosyjskich i opisow ale raptem ze 3 strony ze sterami - z tym ze tylko
jedna dziala .!
jezeli mozesz przyslij mi te stery co masz
u mnie gforxe m64 dzialala tez (ale musielam ja wyjac)
ale tnt2 ani to tai nie potrafie zmusic

napisz co masz dokladnie please
i przslij mi to aliagp i reszte