Re: Jak zmusic plyte do pracy z ATI (agp x4)

Autor: reversek_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 14 Jul 2002 - 06:52:31 MET DST

dodatkowe infor. karta faktycznie jest mint ale chodzi na innym kompie bez
problemlu i na sterach dolaczonych na plytce i na oryginalnych ati ze strony.
rozpoznaje ja jako ati rage 128 ultra nawet. z 350 mhz

Na plycie 5ali61 v1.3 (jezeli komus cos to da to chipset ali m1542)
objawy:
(w biosie nie mam agp 2x i nic takiego! )
1. przy wybraniu normalnego startu : komp wisi zupelnie (alt+ctrl+del nie
dziala)

2. przy starcie VGA - krzyczy standardowy komunikat ze bla bla i zmienia na
640*480*16. Przy recznym przelaczeniu na inna rozdzielczosc i nawet tescie
wiesza kompa jak w pkt 1.

3 sciagnalem stery aliagp do plyty ale ... wypisuje podczas instalacji ze te
stery potrzebuja win 2000!!! i tyle a agp util oczywiscie wola o te stery -
wiec kolko graniaste

4. wywalenie i odinstalowanie dzwiekowki, modemu i zmiana na jezyk amerycki nic
nie zmienia z zachowoania kompa.

wielkie please - heeeelp
moze ktos ma starcze ali agp (niz 1.9) i mi tez przesle na
reversek_at_poczta.onet.pl moze zadziala bo juz nie wiem co robic :( (poza
kupieniem innej karty :) a tego bardzo chce uniknac)

pozdrawiam