Re: Jak zmusic plyte do pracy z ATI (agp x4)

Autor: Rafson (rafsonek_at_interia.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 23:08:00 MET DST

> mam plyte acorp 5ali61 z agp (rozne zrodla roznie podaja ze jest to x1 lub
x2)
> i grafike ati rage 128 pro 32mb (agp x4)
>
> po wlozeniu jej do kompa dziala tylko w 640*480*16
> nic wyzej - nawet zwykly test rozdzielczosci zawiesza kompa
>
> W biosie mam wlasciwie tylko ustawienie jaka grafika - agp czy pci i ze 2
> rzeczy o przepllylwie danych z agp (niestety nie pomne teraz jakie)
>
> pytanie co nalezy ustawic w biosie lub jakie stery i jakie inne programy
> (aliagp etc ) nalezy uzyc zeby zaczelo chodzic.
> Nadmieniam ze na 100% nie wiem czy karta jest sprawna :(
> [...]

Witam

Mam identyczną płytę i ma na pewno AGP x2, aktualnie mam drivery AliAGP w
wersji 1.90 i bezproblemu działała mi kiedyś GForce 2 Ti 64MB, chociaż się
dławiła i pozostałem przy swoim Banshee'ku, zacznij od zmiany sterowników
AGP a następnie zapodaj sterowniki od grafy...musi ruszyć.
Płyta choć wolna to nie sprawiała mi nigdy żadnych problemów, co włożyłem to
działało bez zarzutu..:-))

Pozdro
Rafson