Re: Jaki program do CDRW LG 16x10x40x?

Autor: reversek_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 12 Jul 2002 - 04:27:52 MET DST

> <spinek_at_o2.pl> wrote in message

to zle wiesz :)
nero jest bardzo kompatybilne :)
uzywalem tej samej nagrywarki i bylo super
moze masz problem ze nie masz oryginalnego nero - tylko hackowane i to zle
lub nie masz starsze nero i zly klucz do niego (tzn. w starszych wersjach inne
byly klucze w zaleznosci od producenta nagrywarki) - wiec nie patrz ze u kolegi
nero z tym kluczem dziala a u ciebie nie - moze masz nagrywarke innego
producenta

easy creator tez nie stawal okoniem ani inne rzeczy ktorych probowalem (win on
cd , fer.. etc)

kiedys zawsze optowalem za easy cd - teraz jednak uwazam ze nero rzadzi i jest
najlepszym programem do wypalania ... (choc easy nie zuzywa tak zasobow jak
nero - ale przy obecnych kompach nie ma to niemal zadnego znaczenia)

pozdrawiam