Re: Hi-endowe 19"

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 23:03:53 MET DST

Krzys_iek <krzys-iek@___+___wp.pl> nie myśląc za wiele (jak zwykle)
napisał:
Witam
> mam iiyame pro451 i kontrast, kolory - miod ! geometria aczkolwiek
> idealna jak w lcd nie jest (ale musisz chciec widziec to by dostrzec
W tym momencie po przejrzeniu testów Toma skłaniam się ku dwóm modelom:
Iiyama Vision Master Pro 454 vs. Sony G420
Fajny jest Eizo ale nie wiem czy znajdę w dobrej cenie :(
BTW: Nie orientujesz się czy istnieje bardziej topowy model 19 calowej
Illyamy?
A jak wygląda (w Twoim modelu oczywiście) promieniowanie? Bardzo męczy oczy?
Przyznam że moje G200 męczy je zdecydowanie mniej niż każdy inny z którym
się spotkałem. (wśród 17-nastek)

> moze jednak LCD ? jak duzo czasu spedzasz z racji zdrowia to jednak
> bym wolal dobry LCD (to prawie 17" crt jak masz 15" LCD)
Przed kompem spędzam średnio 12h. Teraz jestem po sesji to może jeszcze
więcej :-)
Może głównie 2D ale czasem lubię w coś popykać! Poza tym chcę mieć duży
ekran a za te pieniądze to miałbym LCD 15" :(

Dziękuje wszystkim którzy mi pomogli. Thx Roger za link do testów :-)
BTW: Szkoda że tych dziewiętnastek to nie można wybrać ot tak na ulicy :-) A
chodzi trochę ładnych...
Pozdrawiam
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm