Re: Hi-endowe 19"

Autor: Eathan (eathan_at_irc.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 12:28:52 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Kwasniewicz" <tasiorsa_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> W tym momencie po przejrzeniu testów Toma skłaniam się ku dwóm modelom:
> Iiyama Vision Master Pro 454 vs. Sony G420
> Fajny jest Eizo ale nie wiem czy znajdę w dobrej cenie :(

ja sam mam iiyama 451 pro - wtedy nie bylo 454, a znajomy kupil 454 pro i
obaj jestesmy BARDZO zadowoleni - warto bylo zaplacic za moj monitorek
2800 - teraz juz potanial,

> BTW: Nie orientujesz się czy istnieje bardziej topowy model 19 calowej
> Illyamy?

mozesz pomyslec o sony g420 ale jest nieco drozszy
i moim zdaniem ustepuje iiyama pod wzgledem jakosci
tzn by miec dobry model sonego musisz przebierac
a z iiyama jest mniej problemu - kazdy jeden jest bardzo podobny do
poprzedniego

> A jak wygląda (w Twoim modelu oczywiście) promieniowanie? Bardzo męczy
oczy?

moja 451 pro nie meczy oczu
pracuje po 20 godzin jak jest taka potrzeba i nie ma problemu
nigdy nie bolala mnie glowa ani oczy
przy starym monitorze pracowalem w okularach (korekcja plus filtr) ale na
iiyamie okulary tylko mi przeszkadzaly i widze znacznie lepiej bez nich z
nimi na nosie

> Przyznam że moje G200 męczy je zdecydowanie mniej niż każdy inny z którym
> się spotkałem. (wśród 17-nastek)

racja - dobry monitory nie meczy oczu

> Przed kompem spędzam średnio 12h. Teraz jestem po sesji to może jeszcze
> więcej :-)
> Może głównie 2D ale czasem lubię w coś popykać! Poza tym chcę mieć duży
> ekran a za te pieniądze to miałbym LCD 15" :(

nie calkiem teraz LCD 17" (porownywalna do 19" crt) kosztuje prawie tyle
samo
od czasu jak ja kupowalem swoje CRT to LCD z 5 tys potaniali na niecale 3
tys

> Dziękuje wszystkim którzy mi pomogli. Thx Roger za link do testów :-)
> BTW: Szkoda że tych dziewiętnastek to nie można wybrać ot tak na ulicy :-)
> chodzi trochę ładnych...

no nie mozna i zazwyczaj ciezko znalezc firme ktora ma na stanie kilka sztuk
zazwyczaj na zamowienie

Eathan