Re: Hi-endowe 19"

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 12:03:53 MET DST

Krzysztof Kwasniewicz <tasiorsa_at_poczta.fm> wrote:
> modelom: Iiyama Vision Master Pro 454 vs. Sony G420

mam ten drugi i jestem zadowolony .... ale wydaje mi się, że mógłbym
lepiej trafić. Małe problemy ze zbieżnością kolorów (nierównomierna po
prawej i lewej stronie monitora, nie można tego wyregulować). Do tego
mam już porysowaną powołokę, od zwykłego wycierania "na sucho" ale to
raczej moja wina, nie monitora :(

Teraz uważam, że przed kupnem trzeba było dokładniej się przyjrzeć
monitorowi, i porównać z innymi (Eizo, Nec, iiyama).

B.