Re: Hi-endowe 19" czyli mam rozumieć, że IIyama to dobra firma jeśli chodzi o monitory

Autor: Kuba (kasprzak_at_mail.icpnet.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 23:22:29 MET DST

Ja mam podobny probel jeżeli chodzi o 17 calowe CRT. Też myślałem o dużym
poświęceniu finansowym na EIZO bo z tego co słyszałem to bardzo
profesjonalne monitory nawet te z klasy biznesowej.

IIyamy nie brałem na początku pod uwagę, ale teraz zaczynam myśleć.
Częstotliwości i te sprawy mi w miarę odpowiadają tyle co czytałem ze
specyfikacji. Tylko mam pytanie czy to faktycznie dobra firma? Bo jeżeli
chodzi o sprawy częstotliwości to znalezłem również modele Samsunga, Nec i
Philipsa, które mi odpowiadały. Wiem jednak, że nawet w przypadku zdrowia
(oczy) częstotliwości to nie wszystko i po za ceną te monitory też się muszą
czymś różnić.

IIyama wypada na korzyść w porównaniu z EIZO (droższa jednak niż trzy
wymienione przeze mnie firmy), ale może warto zainwestować jeszcze trochę
więcej. EIZO zżera mniej prądu.