Hi-endowe 19"

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 16:38:26 MET DST

Witam!
Jako że nie długo będe zmieniał monitor (mam Sony G200) mam pytanie-dylemat.
Na monitor chcę wydać ok. 2400 PLN. Siedzę dużo przed kompem (jestem osobą
niepełnosprawną) więc zależy mi na tym by był to dobry monitor.
No i teraz jaki?
Zastanawiałem się nad Sony G430 lub Illyamą (tu modelu nie potrafię podać -
poprostu najlepsza 19 jaką robi Illyama)
Nie interesują mnie 19' za 1800 PLN. Chcę wydać całą kwotę albo ciut więcej
na monitor i ma być to CRT na pewno nie LCD.
Poproszę o podanie nazw konkretnych modeli i jeśli było by to możliwe ich
cen oraz kto nimi handluje.
Od razu mówie odrzucam wszelkie LG, Szajsungi, AOC itd. Ma być Firmowy.
Pozdrawiam,

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm