Re: Win XP nie wszystkie karty kocha... (dlugie)

Autor: JeRRy (jerry_at_satkabel.com.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 15:49:52 MET DST

> Rada jest prosta:
> NIGDY podkreslam to NIGDY nie kupowac produktow NVIDII !!!

No to faktycznie rada. Dzieki. Tym bardziej dla kogos kto juz ma karte :)
Pole manewru do tego obecnie nie jest zbyt wielkie przy hegemionii nVidii.
Co pozostaje rozsadnego ATI i Matrox chyba. Po drugie GF2 chodzil miod,
co ma wiec piernik do wiatraka.

---
> Chociaz mam GF2MX to jezeli chodzi o stabilnosc to 100 razy bardziej
> woilalem mojego starego VooDoo3
Wiec do niego wroc.
A po VooDoo3 co masz zamiar robic?
---
> Na tym szajsie nVIDII non stop jakies zwisy bez powodu
Powod zapewne jest.
Nieumiejetna konfiguracja biosu.
----
> to jest zalosne. sa juz stery o numerze 29.90 o ile pamietam a jeszcze nie
> bylo zadnych stabilnych !!!
Powtorze. Co ma piernik do wiatraka?
Robisz reset, format C: instalka windyXP
i sie wykrzacza jeszcze na etapie instalacji
i przed pierwszym uruchomieniem.
Zadnych sterownikow, itp. jeszcze nie bylo czasu uzyc :)
JeRRy