Re: Win XP nie wszystkie karty kocha... (dlugie)

Autor: Tales (tales_at_kopernik.gliwice.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 09:29:45 MET DST

> Jest na to jakas rada? Przeciez to chore rozbierac kompa
> i posiadac (rezerwowa) karte w szafie tylko po to, zeby
> (ewentualnie kiedystam) nowa instalka XPka zaskoczyla...

Rada jest prosta:
NIGDY podkreslam to NIGDY nie kupowac produktow NVIDII !!!
Chociaz mam GF2MX to jezeli chodzi o stabilnosc to 100 razy bardziej
woilalem mojego starego VooDoo3

Na tym szajsie nVIDII non stop jakies zwisy bez powodu
Windows sie tlumaczy komunikatem ze driver do urzadznia o wdziecznej nawie
GF2MX itd nie mogl dokonczyc czegos tam

to jest zalosne. sa juz stery o numerze 29.90 o ile pamietam a jeszcze nie
bylo zadnych stabilnych !!!
mogliby wydac najnormalnijesza wersje 1.00 bez mnostwa pierdol ale tez bez
zwieszanai
wole zeby mi gierki sie wloky niz zeby dla pieprzonej wydajnosci system sie
wieszal!

z powazaniem
TALES