Re: Win XP nie wszystkie karty kocha... (dlugie)

Autor: GL12d4 (zgnews_at_WYTNIJ-TO.wp.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 09:37:36 MET DST

Użytkownik "Tales" <tales_at_kopernik.gliwice.pl> napisał w wiadomości

> Rada jest prosta:
> NIGDY podkreslam to NIGDY nie kupowac produktow NVIDII !!!

????
hmmm
Od pierwszej mojej nVidii - Rivy128 4MB tylko nVidię kupuję i nie narzekam -
ale prawda, nie korzystam z XP

> Chociaz mam GF2MX to jezeli chodzi o stabilnosc to 100 razy bardziej
> woilalem mojego starego VooDoo3
>
> Na tym szajsie nVIDII non stop jakies zwisy bez powodu

Nie przesadzałbym. Może XP to jeszcze szajs? A może jego user niezbyt dobrze
konfiguruje system/

> Windows sie tlumaczy komunikatem ze driver do urzadznia o wdziecznej nawie
> GF2MX itd nie mogl dokonczyc czegos tam

Raz tylko miałem podobne problemy, ale było to po niezbyt przemyślanych
zabawach z BIOSem. Wróciło do normy po załadowaniu ustawień domyślnych w
BIOSie.
Ale powtarzam jeszcze raz nie mam XP.

> z powazaniem

Również