Re: Win XP nie wszystkie karty kocha... (dlugie)

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 18:04:00 MET DST

> to jest zalosne. sa juz stery o numerze 29.90 o ile pamietam a jeszcze nie
> bylo zadnych stabilnych !!!
> mogliby wydac najnormalnijesza wersje 1.00 bez mnostwa pierdol ale tez bez
> zwieszanai
> wole zeby mi gierki sie wloky niz zeby dla pieprzonej wydajnosci system
sie
> wieszal!

miliony zadowolonych uzytkownikow a ty jeden prowadzisz krucjate, oklaski!

o dziwo sa sterki do nvidi ktore sa stabilne - sam cos takiego posiadam!

a czeste updejty sterkow uznaje za +, tak szczeze mowiac to z voodoo2 mialem
problemy ze na nowszych nie chodzily starsze gierki :P

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -
//      Jesus SAVES!      \\