Re: ModeCom robi dziadostwo - part II

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 19:26:09 MET DST

Uzytkownik "oVo" <ovo_at_nospam.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

> Lakier z obudowy ModeCom Prostation schodzi z niej pod wplywem
> dowolnego rozpuszczalnika, nawet zmywacza do paznokci a takze
> spirytusu.

Pisalem juz, ze ci lewizne wcisneli. I to nie ModeCom, tylko Komputronik.

> Tak ze radze uwazac na ModeComy sprzedawane w promocjach :-))

Raczej na wszystkie obudowy w promocji w Komputroniku.

P.S.
Ja tez kupowalem w Komputroniku i musze stwierdzic, ze jakoscia obslugi to
oni nie grzesza. Sa 100x lepsze firmy.

Pozdrawiam,
Sniper