Re: ModeCom robi dziadostwo - part II

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_uni.torun.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 19:33:32 MET DST

On Wed, 10 Jul 2002, oVo wrote:

> Dokladnie wygladalo to tak: spodnia blacha do ktorej mocuje sie plyte
> jest ponacinana i male fragmenty blachy z otworami pod sruby sa
> wygiete do srodka

OK, niedawno byly wciskane podkladki, teraz faktycznie sa wybrzuszenia
plyty. Zwracam honor. Ale nie zmienia to faktu, ze plyte montuje sie
idealnie. A ze miales niektore "sprasowane" ...

> Obudowa zostala kupiona w promocji w firmie Komputronik - opakowanie
> bylo w bardzo dobrym stanie wiec albo uszkodzenia mechaniczne powstaly
> u producenta albo przelozono obudowe do innego pudla - wiele razy
> zamawialem sprzet w Komputroniku i jestem z tej firmy bardzo
> zadowolony ale chyba zatrudnili nowych pracownikow poniewaz np. dysk
> twardy byl wrzucony luzem w folii antystatycznej do duzego tekturowego
> pudla razem z wszystkimi podzespolami i wesolo sobie w nim
> podskakiwal. Dziala ale jak dlugo? Wczesniej wysylane podzespoly byly
> zawsze ladnie zabezpieczone.

Kupuje w Komputroniku od 2 lat, wszystkie Prostaty byly stamtad. Obsluga
chyba rzeczywiscie zmienila sie, bo teraz paczki sa porzadnie zapakowane,
nic nie wala sie luzem. Kiedys nierzadko spedzalem pol godziny z lupka na
prostowaniu nozek proca walajacego sie w kartonie, teraz wszystko jest
OK. Dzisiaj odebralem 3 kartony z KT i poza kablem w obudowie nic nie
grzechotalo :-) A moze w magazynie sa osoby odpowiedzialne za wysylke w
rozne regiony kraju i ja mam to szczescie, ze trafilem na porzadnego
pakowacza?

Chyba po prostu miales pecha :-(((( Oby ostatni raz, zycze Ci tego z
calego serca :-))))

Pozdrawianko!

A.S.